Monday, July 27, 2015

Nah! gambar-gambar untuk tatapan mata korang

Salam..

Alang-alang terajin sikit masuk ke blog ni ingat nak belanja gambar-gambar yang terasa macam nak tunjuk kat korang.. random ok..


Ini hantaran tema turqoise yang saya buat untuk majlis pernikahan abang sulung saya.. Hantara bajet yang sangat simpel dan dibuat dengan penuh kasih sayang untuk Long.
Ini hantaran perkahwinan Zana kawan ketotol hohoho.. Dah lama dah ni..
Ini hantaran Adib..



Ini gubahan bunga yang saya buat untuk Yani. Sebelum ni tema rumah yani English Deco pastu tahun ni dia nak ubah ala-ala Morocco jadi dia nak warna-warna yang terang dan garang dengan perincian berkilau.. Sungguh memukau..

Yang ini pun ditempah oleh Yani. 




Ini gubahan bunga di opis saya. Pasu hitam tu hadiah masa saya kahwin dari kawan-kawan di JPN Pahang.

Ini gubahan bunga yang ditempah Oleh Datin Faridatul bos saya. Dia kata nak deco bilik pengantin. Anak lelaki dia Ehsan kawin.

Bunga Orkid ni ditempah oleh Kak Mim.

Macam biasa kalau tase ala2 english style ni mestilah ditempah oleh Yani.. Sebenarnya Yani beli gubahan bunga dari Lovely Lace tapi tak berapa sedap mata memandang jadi dia mintak tolong saya alter dan buang beberapa bunga yang dia tak berkenan dan tambah elemen2 English ke dalam gubahan ni..
Ok, sekian untuk tatapan anda..
Byeee...


*Mcm biasa kalau nak tempah whatsapp saya 019-3832579. Tapi sekarang tengah bz dengan urusan seharian. Tempahan akan ambil masa yang lama sikit laa yee..

No comments:

Post a Comment