Tuesday, May 3, 2011

Ape kene dgn aku ni??

Salam...

Ape kena dengan saya ni? dah tak boleh bau yang teruk sikit terus rasa anak tekak buat shuffle... rasanya selama ni saya bukanlah manusia yang cerewet sangat pasal bau tapi lately saya jadi sensetif pada bau..

Ok, motif sebenar : Ade sorang pegawai yang segak bergaya, berbaju kot serba hitam, bertali leher dan masih diminati walaupun bergelar suami orang.. eh tak, saya tak minat tapi ade kawan yang minat.. Dia datang, menghantar laporan untuk disemak oleh bos.. bila dia mula dekat dengan meja saya untuk terangkan tentang laporan itu, tidak semena-mena paru-paru saya tidak mahu berfungsi seperti biasa.. tahan nafas... ok 5 saat.. 10 saat (sambil senyum)... aduh, tak cukup oksigen, hembus, sedut sikit... (errkkkk tekak menari shuffle lagi)....

Kenapa??? kenapa??? dia lupa mandi atau berus gigi ke pagi ni??

Kerjaya yang paling shial di dunia...
 gambar ehsan google image

No comments:

Post a Comment